Wednesday, April 11, 2012

Apam Polka Dot... (^_^)v



asaalamualaikum n selamat sejahtera... maaf la ye, da lama x update blog... bukn xde masa, tp xtau nk update ape.. ok2, entry utk kali ni simple je.. semalam, delah sempat cuba resepi APAM POLKA DOT.. resepi tu delah amik dari internet, zaman skang kan da senang, xyah susah2 nak beli buku resepi... search je kat internet, da bole dpt mcm2 resepi, cuma antara malas n rajin je.. hehe.. utk pgetahuan kwn2, delah memang minat cuba resepi baru.. n semalam untuk pertama kalinya delah cuba buat apam polka dot tu.. nak tengok hasilnya... jom~~





ehem3... cute x?? hehe.. yg nie xde inti dalam.. sebab baru cuba2 nak buat.. bila da menjadi lepas ni boleh la letak inti blueberry atau lain2 filling... ok lah, sampai sini dulu.. t jumpa lagi... thanx for reading... =)





1 comment:

  1. hehe, big boss..letak la resepi skit..ekeke

    ReplyDelete